HTML

Friss topikok

  • Főtruista: Ezt talán azoktól kellene megkérdezni, akik miatt mára egy ilyen rendezvényen ilyen szintű biztosí... (2010.07.26. 14:32) Élhetetlen....
  • thing: jela.hu/?p=709 :-) (2010.01.14. 19:43) BKV sucks
  • maripán: Most már nem egy hét szünet lesz:( Másnak kellett az az autó.... (2009.10.19. 11:42) Autó...vele vagy nélküle?
  • noacid: Jól beszélsz..:) Kell nekem ez a nő:) (2009.02.04. 19:38) Magányos nők?

Élhetetlen....

2009.09.05. 14:50 :: maripán

....ez a város. Nevezzük nevén a gyereket, Budapest. Ma délelőtt elindultam elintézni egy két dolgomat, de szinte teljesíthetetlen feladatnak tűnt az az apróság, amit mára terveztem. Miután nagy nehezen átvergődtem a Lánchídon, rendőrökkel sikerült összefussak. Szinte senki nem tudta merre kerüljön, de akármerre is forultam, mindehol csak lépésben lehetett haladni.

Mire nagy nehezen bejutottam a belvárosban türelmem fogytán egyre bosszúsabb lettem, mire 50 méterrel az uticélom előtt (a parkolás, magam sem értem, elsőre sikerült) kordon és sok sok csinos kék ruhás fiatal rendőr került elő, akik közölték, hogy nincs tovább. Ekkor ugrott be, hogy ma van a FELVONULÁS. Értem én, hogy mindenkinek joga van megmutatni magát, meg gyülekezni meg vonulgatni, de miért kell ehhez az egész belvárost megbüntetni? Mert ez a lezárás, maga a büntetés. Az esemény az Andrássy úton zajlik, viszont a Király utcától nem lehet az Oktogon felé tovább haladni. Még gyalog sem. Sehogy. Aki ott albérel, és nincs bejelentkezve, ergo nincs lakcímkártáyja ottani címmel, az még haza sem tudott menni......

Nem értem miért csodálkoznak, ha egyesek nem kifejezetten kedvelik a őket. Eddig nekem sem volt semmi bajom, de most elvettek 2 órát az életemből, csak mert ők most megmutatják. Hová tartunk? 50 év múlva a heterók fognak felvonulni? Kordonok közé zárják azt,aki alapvetően normális?

Nem akarok senkit megsérteni, mert mindenkinek a szíve joga eldönteni, hogyan és kivel éli az életét...csak nem értem miért ez a rendezvény, minek a mellkasukat verni.....enélkül az egész nélkül is tudjuk hogy vannak, mert mindig is voltak, és lesznek is más beállítottságú emberek. Miért nem tudunk úgy egymás mellett élni, hogy ne zavarjuk egymást????

1 komment

Címkék: hetero belváros felvonulás lezárás

A bejegyzés trackback címe:

https://maripaan.blog.hu/api/trackback/id/tr881361993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főtruista 2010.07.26. 14:32:28

Ezt talán azoktól kellene megkérdezni, akik miatt mára egy ilyen rendezvényen ilyen szintű biztosítás lett szükséges.
Egyébiránt pedig -ha a szállítandó személyek száma, vagy csomagok tömege ezt nem akadályozza-belvárosi közlekedéshez javaslom a kerékpár nevű találmány használatát.
süti beállítások módosítása