HTML

Friss topikok

  • Főtruista: Ezt talán azoktól kellene megkérdezni, akik miatt mára egy ilyen rendezvényen ilyen szintű biztosí... (2010.07.26. 14:32) Élhetetlen....
  • thing: jela.hu/?p=709 :-) (2010.01.14. 19:43) BKV sucks
  • maripán: Most már nem egy hét szünet lesz:( Másnak kellett az az autó.... (2009.10.19. 11:42) Autó...vele vagy nélküle?
  • noacid: Jól beszélsz..:) Kell nekem ez a nő:) (2009.02.04. 19:38) Magányos nők?

Mindennapos

Mindennapos élmények, mindennapos ételek, mindennapos érzések.

Linkblog

Rozália

2009.09.23. 15:30 :: maripán

Vasárnap meglepetés-kirándultam. Nem tudtam hová, miért megyünk, csak azt hogy messzire,és legalább 2 óra lesz az út. Tényleg hosszú volt, de aztán megláttam a meglepetést. Egy pici, zsemle színű golden retrieverekből álló alom előtt kellett eldöntenem, melyiket viszem haza...alig tudtam választani...de aztán megérkezett, a kis kedvenc, Rozi.

Az első kissé álmatlan éjszaka után most Rozi meglepett egy 7 órás alvással:) El sem hittem, hogy fél tizenegytől fél hétig hagyott aludni. Csak egyszer ébredtem fel, hogy nagyon piszkál valamit, de aztán egyenletes szuszogás hallatszott a helye felől, és én is visszaaludtam. reggel azonban -mint egy kisgyerek aki felfedezte, hogy van hangja- vékonyka hangján vakkangatott a nappali felől, míg be nem hívtam a hálóba. Mint egy jólnevelt eb, hagyott még nekem 10 percet hogy felöltözzek, és menjünk mert neki vécéznie kell. 6 hetes, de jelez, mikor kaki van. A pisi még egyelőre a lakásban sikerül, de hát már ez is nagy dolog, hogy nem szarik össze-vissza mindent....

 

Szólj hozzá!

Címkék: a kutya álmatlanság kirándulás lakásban

A bejegyzés trackback címe:

https://maripaan.blog.hu/api/trackback/id/tr791401997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása