HTML

Friss topikok

  • Főtruista: Ezt talán azoktól kellene megkérdezni, akik miatt mára egy ilyen rendezvényen ilyen szintű biztosí... (2010.07.26. 14:32) Élhetetlen....
  • thing: jela.hu/?p=709 :-) (2010.01.14. 19:43) BKV sucks
  • maripán: Most már nem egy hét szünet lesz:( Másnak kellett az az autó.... (2009.10.19. 11:42) Autó...vele vagy nélküle?
  • noacid: Jól beszélsz..:) Kell nekem ez a nő:) (2009.02.04. 19:38) Magányos nők?

Mindennapos

Mindennapos élmények, mindennapos ételek, mindennapos érzések.

Linkblog

Szeretői státusz

2010.01.07. 09:30 :: maripán

Valamelyik nap azon gondolkoztam, vajon én alkalmas vagyok-e szeretőnek. Természetemből és temperamentumomból kiindulva, a válasz, nem. Képtelen vagyok vérni, főleg türelemmel, ez valahogy nagyon nem én vagyok. Ha az ember szerető, akkor viszont várnia kell....a másikra, a találkozásokra. A talákozások rendszerességét nem a férfi szabja meg, hanem a másik nő, akitől függ a férfi, a férfitől viszont te függsz. Kell ez neked? Nekem nem. Ha elmond egy találkozót, még csak nem is hisztizhetsz...keres mást. Ha szerelmes vagy, nem bánod, vársz. De nem az idő a legdrágább kincs? Abból soha nem elég...ugye? Lehetsz szexistennő, főzhetsz istenien, lehet iszonyt csábos, nem te vagy az első. Csak a második. Nekem ez nem kell....soha nem is kellett. Mindannyian mások vagyunk, de vajon aki szeretői státusba kerül, évgiiggondolja miről is szól ez? Nem az ajándék percekről, hanem azon keserű pillanatokról, mikor várod, hogy jöjjön, de nem érkezik meg, amikor itt van a karácsony, de nem vehetsz neki ajándékot, mert nem viheti haza, azokról a napokról mikor minden arról szól, hogy hamarosan megérkezik. Észre sem veszed, az életed teljesen átalakul, minde arról szól, hogy elérhető legyél. Te független, szabad vagy, ő azonban elköteleződött, egy hamis ember, aki képtelen magát az ígéretéhez tartani, aki 2 embert csap be. Becsapja a felelségét, mert hazudik, hogy az irodában van, hogy üzleti partnerrel megy vacsorázni, és becsap téged is, mert azt hazudja téged szeret.
Sokan azt mondják, hogy nem fognak beleszeretni a szeretőjükbe, de ez nagyon ritkán sikerül. Van két, nem is kettő, három ember, amiből van egy páros, és van egy egyedülálló. Ketten egy ellen. Megéri?

Szólj hozzá!

Címkék: szerető

A bejegyzés trackback címe:

https://maripaan.blog.hu/api/trackback/id/tr581653456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása