HTML

Friss topikok

  • Főtruista: Ezt talán azoktól kellene megkérdezni, akik miatt mára egy ilyen rendezvényen ilyen szintű biztosí... (2010.07.26. 14:32) Élhetetlen....
  • thing: jela.hu/?p=709 :-) (2010.01.14. 19:43) BKV sucks
  • maripán: Most már nem egy hét szünet lesz:( Másnak kellett az az autó.... (2009.10.19. 11:42) Autó...vele vagy nélküle?
  • noacid: Jól beszélsz..:) Kell nekem ez a nő:) (2009.02.04. 19:38) Magányos nők?

Mindennapos

Mindennapos élmények, mindennapos ételek, mindennapos érzések.

Linkblog

Autó...vele vagy nélküle?

2009.09.13. 10:48 :: maripán

Autó nélkül lehet élni? Kell? Muszáj? Sokan szajkózzák, hogy ne ülj autóba, közlekedj BKV-val, sétálj, vagy éppen biciklizz. Mióta kiköltöztem a központból -tegnap este összeszámoltam- 40 kilométert sétáltam. Mert a BKV büdös, mocskos, és ettől nincs hozzá ingerenciám. Inkább sétálok, d ez roppant fárasztó...még hegyről le, az rendben van, de vissza mindig nagyon elfáradok.

Bicikli, hát igen, legurulnék vele, de vissza? Vannak esetek, mikor nem lehet autó nélkül. Szeretnék környezetet védeni, meg dugóban nem ülni, de gyors, tiszta, oda megy ahová én akarom, és bármit elvisz (természetesen a méretbeli korlátokat leszámítva).

Mikor még a központban laktam, 15 km-re a munkahelyemtől, nem volt kérdés, autó vagy BKV.....kiszámoltam, hogy a BKV bérlettel és a környéki bérlet árát összevetve nem költök annyit benzinre, és a legjobb, hogy napi egy órát spóroltam vele....no ott nem volt kérdés...

Most? Sétálni jó, szép a környék, tiszta a levegő, de messze van. A busz nyáron meleg, télen hideg....

Ötlet?

2 komment

Címkék: bkv autó környezetvédelem

A bejegyzés trackback címe:

https://maripaan.blog.hu/api/trackback/id/tr111378603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noacid 2009.09.13. 21:22:47

Autó. Bármikor használhatod, nem kell föltétlenül egy teljes hetes szünetek legyenek...

maripán 2009.10.19. 11:42:54

Most már nem egy hét szünet lesz:( Másnak kellett az az autó....
süti beállítások módosítása